maanantai 12. tammikuuta 2015

Maanantai!

Moi! Niinkuin varmaan jo tiedätte niin olen edelleen aika sairas. Eilen yöllä oksensin mahani oli tosi kipeä, ja kuumeesta johtuen minulla oli kylmä ja tärisin kauheata:( . Mutta nyt onneksi on ollut kivaa kissakin on levännyt minun kanssa! 💞 😃 .

Ja nyt sitten en voi edes pitää ulkona kaneja mutta äiti auttaa ruokkimisessa, ja myös ulkoiluttaa vähän...
Tosi kivaa kun on ask siis on jotenkin hauskaa saada kysymyksiä että pitää oikeasti ajatella mitää vastaa ja se on välillä mystinen paikka kun on paljon anoja! 😊 . Tässä näätte sitten osoitteen askiin ja se on Claran ja minun eli laittakkaa mieluiten että kumman pitäisi vastata kysymykseen! .

Aloitin tänään myös tikkaamaan että en ole kokoaika vaan puhelimella tikkaan yhtäpuolta takista siskoni vauvalle koska olen vara kummi vauvalle voi ihanuus! 💘  (ja jotta tiedätte olen viidelle pojalle kummi, ei yhtäkään tyttöä!) Ja sain kysymyksen askissa että mikä on hienoin rakennus tai merkittävin: Minun milestäni se on petronas twin towers en ole itse käynyt siellä mutta Cesse on.

Heippa! Love y'all Hoodies






-Sofia



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti