keskiviikko 7. tammikuuta 2015

Kiusaaminen!

Hei! Tässä tulee tällainen kiusaamis postaus! Siis itse minua kiusattiin 1, 2 ja puolet kolmosesta ennen kuin päätin että nyt riittää en mene enään kouluun! En tiedä syytä oikein mutta olin hyvin herkkä silloin ja vieläkin ja helppo kohde kiusata ja suomenruotsalainen. Pääsin kesken lukuvuoden ruotsinkieliseen kouluun, kieli tuotti vähän vaikeuksia koska en ollut kirjoittanut ruotsiksi tai puhunut sitä paljon kieli meinasi unohtua. MUTTA MUISTAKAA kiusaajat ovat todella heikkoja henkisesti!! . Ja kiusaaminen loppu mutta ongelmana oli se että kaksi tyttöä olivat aika ilkeitä kosks vein muka heidän kaverinsa. Mutta toisen kanssa olen vaikka hän ärsyttää minua edelleen. Mutta kaikki on hyvin ja kaiken lainen kiusaaminen on rikos. Ja kun minua kiusattiin tyttö valitti opettajalle ja äidillen sä välillä että minä kiusaan ja sitten hän sai jotain mitä tahtoi! . Ja sen muistaa aina! Mutta nyt olen kovissa koulussa aloitin djupsjöbackassa ja sitten Teerijärvelle (koska luokkia oli vain neloseen) ja nyt sitten ådalens skola eli kruunupyyn yläaste! :)

Nyt olen sitten isällä! Goljatti on niin söpö! <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti