keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Postausvaikeuksia!


Hei! Eilen olin äitin kaverilla illalla ja yritin postata siitä ei tullut mitään, ja tabletissa virta loppu ja huono netti. Ja puhelimella ei saa oikein uusia kuvia eli saatte tyytyä tähän samaan kuvaan:) . Mutta valitsin tämän ajatelkaa tein nuo lapaset 9 vuotiaana ja käytän niitä vielä aika pienet kyllä mutta jotenkin kivaa. Eli eilen leikattiin vähän mun hiuksia niin kauheat hiukset mulla. Siis mää pilasin mun hiukset blondaamalla ne on kun purkkaa mun äitin kaverini leikkasi hiukset joka on parturi! . Minä katsoin tv:tä ja olin kissan kanssa jne. Illalla. Koulussa oli metallikäsitöitä. Kaverini ja minä otamme valinnaiseksi aineeksi puu/metallu käsitöitä niin isompana alamme rakentamaan erillaisia kanin (pienten lemmikien) asumuksia omilla lukoilla jne. Metalli käsityöt ovat melkein kivempia kuin puu käsityöt. Mutta poltin sormen noin 800 asteessa joten koko päivän kipeä ja noin 50 minuttia pidin veden alla. Saimme valmiiksi sellaisen kynttilän sammutajan Jeah! :) Pian tästä tulee romaani. Kerron vielä että olen näinä päivinä hyppännyt kanejen kanssa. Lauantaina: Oliver ja Ofelia olivat valjaissa (en hypyttänyt sitten) . Sunnuntaina: Hyppäsin keskivaikeaa rataa Jayn ja Tessan kanssa. Tessa on hyppänyt ennen vain 25cm, mutta tiesin että tytöllä on kapasiteettiä hypätä jos halua kolme estettä meni ihan hyvin ja ilman isompia mutkia matkassa. Tessa ei hirveäti pidä esteistä mutta välillä menee ihan hyvin, hän varmaan enemmän pitää sellaisesta pikku hypyistä. Jay ei ennen ole hypännyt kuin helpon esteen ja mini rataa! Mutta hyppäsin kiinostuksen vuoksi keski vaikeaa rataa meni ylättävän hyvin puomeja m mutta kyllä noin kolme estettä meni hyvin ja juoksi oikein kivasti. Aika ylpeä olen! <3 . Maanantaina: Sitten oli niin kipeä jalka laitoin valjaat Gimletille ja Yoshikolle ja hyppäsin Gimletin kanssa pari kertaa keskivaikean esteen ja mini esteen. Yoshikolle kaksi pikku estettä ja keskellä puomi pari kertaa ja sitten Gimlet oli vapaana ja Yoshiko aitauksessa!. Oli tarkoitus pitää ulkona Fazeria ja Twisteriä hypyttöö vähän. Twisteri oli pelokas ja jouksi ympyräö ja Fazeri puraisi kaksi kertaa eikä tietenkään ansaitse ulkoilu sitten! . Äiti hoiti eilen kanit kaikki saivat olla ulkona paitsi Gimlet äidin mielstä Gimlet on vähän vilkas mutta tänään sitten pari tuntia ulkoilua jne. Saa nähdä mitä muuta ehdin teen. TÄSTÄ TULI ROMAANI KOITTAKAA KESTÄ!! ;) Heippaa! //Sofia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti