lauantai 11. lokakuuta 2014

Täällä vähän tietoa kuvia kaneistani!

 Tässä on Vanilla synt: 13,06,2013 tämä kani oli minulle kaikki kaikessa mutta elämää piti jatkaa. Kaksi ajokoiraa puoli 4 aikaa yöllä repivät auki häkin ovet ja tappoivat hänet, en tajua sitä ei koiria saa pitää vapaana lukko on nyt parempi. Vanilla lepää rauhassa häntä en ikinä voisi unohtaa koirien takia tätä ihanaa kania ei näe enään! :( . Mutta rakastan sinua! <3
 Tässä on ensimmäinen kanini joka on syntynyt: 5,2,2013 ja tuli meille 5,4,3013 siitä suuri rakkaus kasvoi ja pian myös tuli ajatuksiin kasvatus toki tämä kani ei ole kasvatuksessa mukana, en halua kasvattaa ensimmäisen kanin kanssa. LIKE A GOOD STARS! <3 Dear . Oliveria luultiin tytöksi vuoden mutta Oella olikin Oliver.
Tessa on Oliverin sisarpuoli ja ensimmäisen pentueen hän sai puolivuotiaana minun luona eli minun ensimmäisen pentueen äiti. Huomasin että tämä on minun juttuni ja aijon jatkaa pitkään pitkään... Tessan oikea nimi on Idus Tessa vaikka en ole häntä kasvattanut mutta käytän sitä kuitenkin näyttely papereita ei ole kenelläkään kanillani vielä.



HUOM! NÄISTÄ EI KUKAAN OLE MINUN KASVATTAMAANI MUTTA IDUS NIMEN LAITOIN KAIKILLE NÄILLE KUITENKIN. OMIA KANEJA JOITA OLEN KASVATTANUT ON MINULLA 5 KPL! <3

2 kommenttia:

  1. Ihania kaneja sulla, mullakin on ollut aiemmin kaneja! :)

    - Mimmi

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Kanit ovat yleisiä lemmikkejä ja helppo hoitoisia :)

    VastaaPoista